NIEUW PROGRAMMA
Therapeutische Gemeenschap Merelbeke

maandag 02 maart 2015 00:00

Zee-zeildag 2015: varen voor het goede doel

Op zondag 13 september 2015 kan u opnieuw deelnemen aan de Zee-zeildag ten voordele van De Sleutel. Inschrijven kan binnenkort via de speciale website. Ook voor deze editie plannen we een mooi alternatief aanbod in het kader van de Open Monumentendag.

Altijd al gedroomd van een zeiltocht op zee?

Deze Zee-zeildag is dé geschikte activiteit voor wie op zoek is naar een ontspannend moment voor familie of vrienden. Maar evengoed kan u die dag kiezen voor uw teamopbouwende bedrijfsactiviteit. Binnenkort kan u inschrijven via onze speciale website.

Reeds voor de 11-de maal organiseert de Nieuwpoortse jachthaven samen met de Fifty-One club van Nieuwpoort een familiale zeiltocht ten voordele van De Sleutel.

zeezeildag

Riviertocht gekoppeld aan Open Monumentendag

Bent u eerder liefhebber van een boottocht op de Ijzer in combinatie met een portie cultuur en een bezoek aan Diksmuide in het kader van de Open Monumentendag?

In plaats van een zeiltocht op zee kun je dan ook kiezen voor een gezellige tocht op de binnenwateren met een één van de boten van The Outsider Coast.

Ter gelegenheid van de Open Monumentendag - ook op 13 september 2015 -  zorgen we immers voor een tussenstop in Diksmuide met mogelijkheid tot bezoek aan een aantal historische gebouwen (o.m. het Begijnhof, de Ijzertoren, ...).

Via deze link (www.varenvoorhetgoededoel.be)  kan u nader kennismaken met deze activiteit, enkele reacties van deelnemers van vorige edities bekijken en binnenkort ook inschrijven.

Omdat wij de zee-zeildag en de riviertocht echt familiaal en gezellig willen houden, beperken wij het aantal deelnemers tot 450. U heeft er dus alle belang bij om heel vroeg in te schrijven. Dit houdt geen enkel risico in. Indien wij de zee-zeildag moeten afgelasten wegens weersomstandigheden betalen wij uw bijdrage integraal terug.

Zoals steeds sluiten we deze dag af met een ambiancevolle receptie in de jachthaven.

Meer info bij Rita Brauwers (Externe Relaties De Sleutel): 0474 55 36 52.

Bekijk training Unplugged

08:30 TOPspel Open Training (aanbod voor scholen uit Oost-Vlaanderen)

OPEN AANBOD voor scholen uit Oost-Vlaanderen

TOPspel. Aan de slag met beginnend grensoverschrijdend gedrag.

Deze trainingen gaan door in het Vormingscentrum Guislain, Jozef Guislainstraat 43, 9000 Gent

- op vrijdag 16 september 2016 van 8.30 - 12 uur

- op vrijdag 20 januari 2016 van 8.30 - 12 uur